• LinkedIn Social Icon
  • Instagram
  • Facebook

דיסקליימר: האמור הינו בהתאם לעקרונות הרפואה האלטרנטיבית ו/או הנטורופתית ומיועד במטרה להרחבת הידע האישי ו/או ההבנה הכללית ואינו מיועד להוות בכל דרך או אופן תחליף לייעוץ רפואי ו/או לטיפול תרופתי קונבנציונלי ו/או לטיפול המבוצע על ידי מטפל מוסמך ו/או להוות בכל דרך או אופן המלצה לצורך טיפול פרטני.

  • נטע

מה קורה לנו בגוף בשינוי תזונתי


ניסית לעשות שינוי תזונתי.

הוספת המון ירקות ופירות

הורדת מתוקים וג'אנקים

ואולי אפילו בשר.

וציפית להרגיש הרבה יותר טוב

הממה.

כעבור שבוע-

הבטן שלך נפוחה, אולי יש לך עצירות, כואב לך הראש ועוד...

מה קרה פה? (ולמה דווקא עכשיו אסור לך להישבר!)

עצירות:

מערכת העיכול שלנו היא שמרנית ולא כל כך אוהבת שינויים.

פעמים רבות היא מגיבה בעצירות לכל שינוי תזונתי, אל דאגה, תוך שבועיים זה בדרך כלל מתאזן . בנתיים אפשר לקחת שזיף מיובש ולשתות המון מים.

גזים ונפיחות:

כניסה של ירקות חדשים וקיטניות עלולים לגרום לנפיחות וגזים. מה אפשר לעשות?

להנביט קיטניות או לפחות להשרות במים לפני הבישול להוסיף למי ההשרייה אצת קומבו ולהחליף את המים מספר פעמים.

ואולי התחלת במקביל לצרוך מסטיקים ללא סוכר או מוצרים אחרים עם תחליפי סוכר- יכול להיות שמיהרת להאשים את הירקות התמימים והאשם דווקא בממתיקים המלאכותיים שידועים לשימצה ביצירת גזים במעי!

כאבי ראש:

אם הפחתת במספר כוסות הקפה או הורדת משמעותית לחמים, פסטות ומתוקים יתכן שאת/ה חווה גמילה מסוכר או קופאין. זה לא כל כך נורא ולוקח 2-4 ימים – להיות חזקים וזה עובר.

בהצלחה!

#Recipe #nutrition #kids #HealthyLiving #naturopathy #stomach #headaces #תזונה #שינוי #דיאטה #נטורופתיה

16 צפיות