• נטע

7 סיבות להוסיף נבטי ברוקולי לכריך שלכם

נבטים טריים הם המזון הכי מרוכז בנוטריאנטים מזינים בטבע ונבטי ברוקולי שעשירים בחומר הפלא סולפורפיין (Sulforaphane) הם ללא ספק הדובדבן שבקצפת!


חשוב ללעוס היטב את הנבטים כדי לשחרר את החומרים הטובים שבהם!


אז למה כדאי להוסיף נבטי ברוקולי בקביעות לתזונה?


  1. אוטיזם- במחקר שנערך באוניברסיטת ג׳ון הופקינס ופורסם ב-2015 סולפרפיין שיפר אינטראקציה חברתית, התנהגות חריגה ותקשורת מילולית בקרב הקבוצה שקיבלה את החומר לעומת קבוצת הביקורת

  2. סכרת- סולפורפאן עוזר לחולי סכרת וטרום סכרת לשמור על רמות סוכר תקינות בדם. במחקר חיות נבטי ברוקולי השפיעו על ערך המוגלובין A1C אשר משמש לזיהוי ממוצע רמת הסוכר בדם בשלושת החודשים האחרונים

  3. רעלים ודלקתיות- נבטי ברוקולי תורמים להורדת רמת הדלקתיות בגוף (שהיא ״אבן הפינה״ לכמעט כל המחלות שאנו מכירים) ואף מסייעים בניטרול רעלים מהגוף עקב תכולה גבוהה של נוגדי החימצון

  4. מערכת העיכול- נבטי ברוקולי מסייעים במניעת עצירות ויש אף עדויות שתורמים לחיסול חיידק הקיבה- הליקובקטר פילורי.

  5. סרטן- סולפרפיין נמצא כמאט יצירת מוטציות ב-DNA ונקשר ליצירת למעלה מ-400 שינויים חיוביים ב״הדלקת״ גנים טובים. במחקר אחד נמצא כי מנה בודדת של ברוקולי פעם בשבוע עשוייה לצמצם את הסיכון לסרטן הערמונית אצל גברים. ברוקולי גם נמצא מועיל במחקרים על סרטן שלפוחית השתן, סרטן ריאות ועוד

  6. את בהריון? מזל טוב! צריכת נבטי ברוקולי בהריון נחשבת כמגינה על התינוק מפני מחלות לב.

  7. חשופים לסיגריות? עובדים במוסך? משקה נבטי ברוקולי נמצא כמסייע לניקוי בנזן מהגוף

הנבטת לבד?

הכי כיף והכי נקי.

קישור למנבטה המעולה שלי

***השתמשו בקוד Nettapg לקבלת 10% הנחה


איך לאכול?

טרי- בסלט, בכריך, ליד מזון מבושל או בשייק


בתיאבון!

39 צפיות0 תגובות