top of page

פטריות מרפא לאנטי אייג׳ינג ולבריאות- עבודה עוצמתית מבפנים וגם מבחוץ




הידעת? פטריות מרפא הן לא פטריות הזיה! 

הן לא גורמות לנו לשום תופעה פסיכואקטיבית (היי) והן לא ממכרות.


מה פטריות מרפא הן כן? 


לפטריות מרפא יש כח אדיר להשפיע על הבריאות שלנו:


  • על העור- פטריית טרמלה משפרת את מראה העור ומאיטה את הזדקנותו

  • על מערכת העצבים- קורדיספס, ריישי והיריסיום  למשל הן פטריות שעובדות על המוח ומערכת העצבים ומשפרות זיכרון ותהליכי חשיבה

  • על המצב הרגשי שלנו- פטריית ריישי מפחיתה לחץ וחרדה, פטריית קורדיספס מעלה אנרגיות

  • על מערכת החיסון- פטריות רבות הופכות את מערכת החיסון לרגישה לזיהוי תאים לא נורמלים כגון תאי סרטן, דבר המאפשר את השמדתם.

  • על מערכת הנשימה- פטריית קורדיספס פועלות על הריאות


למעשה השימוש בפטריות מרפא ידוע כבר אלפי שנים, בעיקר ביפן ובסין שם הקיסרים הגדולים השתמשו בהן להארכת תוחלת החיים, המראה והבריאות.


מרק פטריות

ומה התכל׳ס בפטריות מרפא? ראשית לשלב פטריות מכל הסוגים בתזונה היומיומית. פטריות הן דלות בקלוריות, מכילות חלבון!, ויטמינים (אפילו ויטמין די!), מינרלים וחומרי הזנה נוספים. רצוי להקפיץ או לבשל פטריות לאחר שטיפתן. החומר הפעיל של הפטריות אף אקטיבי יותר אחרי חימום או בישול.


אז להתחיל להקפיץ פטריות ולשלב במרקים, עם אורז, עם פסטה ואפילו על פיצה!

אפשר גם להוסיף אבקת פטריות לתבשילים ולשייקים.


למי שרוצה עבודה יותר אפקטיבית או שמתמודד עם בעיות בריאותיות כדאי לצרוך גם את המיצוי, שהוא חזק יותר, ולא רק את האבקה. את המיצויים ניתן להשיג בדרך כלל בכמוסות או תוספים ייעודיים.


פטריית מרפא


דוגמאות לשימושים של פיטריות מרפא (קוד הנחה שווה בהמשך)


אנטי אייג'ינג- למי שרוצה לעבוד על מראה העור מבפנים אני ממליצה על צריכה קבועה של כמוסות פטריית מרפא טרמלה שנודעת כפטריית היופי. טרמלה אף נחשבת כמגינה מפני קרינת UV בצריכה פנימית! תארו לעצמם שבמקום למרוח מגן קרינה עם חומרים לא ברורים אתם פשוט בולעים כמוסה לפני היציאה לים!


למי שמרגיש ירידה קוגניטיבית, קשיי קשב וריכוז, בעיות זיכרון, ורוצה לשמור על תפקוד המוח אני ממליצה על פורמולת מיקו מיינד שמכילה 3 פטריות מרפא עוצמתיות: ריישי, קורדיספס והיריסיום בצורת מיצוי ובצורת אבקה מכל חלקי הפטרייה. במחקר על היריסיום נמצא כי היא מגנה מפני ירידה קוגניטיבית ואף משפרת את ביצועי המוח. 


לגברים עם ענייני ירידה בתפקוד המיני או שרוצים לשפר ביצועים ספורטיבים- מיקו מן שמכילה שילוב של פטריות מרפא עם צמחי מרפא וחומצת אמינו אל ארגינין- עשויה לעזור!


למי שמתמודד עם התסמונת המטבולית: יתר לחץ דם, כולסטרול גבוה, סוכרת סוג 2, עמידות לאינסולין, טרשת עורקים או דלקת מפרקים שגרונית -RA- מיקו איקס תעשה את העבודה (בשילוב עם תזונה נכונה כמובן!|)


ולמי שיש ענייני עיכול - מיקו טאמי שמכילה פטריות מרפא ופרוביוטיקה תאזן את מערכת העיכול בצורה טובה בעזרת פטריות שנחקרו קלינית.



נ.ב. השגתי לכם קוד שווה של  15% הנחה באתר משרומס:   neta15 . מוזמנים להשתמש!


להשלמת החוויה והידע ממליצה גם על הסרט המרהיב בנטפליקס: ״פטריה פנטסטית״ (2)


חשוב ביותר!

אם הייתה לכם תגובה לאכילת פטרייה בעבר 

או אם אתם צורכים תרופות מרשם- התייעצו עם מטפל מוסמך בטרם צריכת פטריות מרפא.


מקורות מידע


  1. מחקר על פוטנציאל ההשפעה של פטריות מרפא על אנטי אייג׳ינגhttps://www.sciencedirect.com/science/article/abs/pii/S000689932300464X


  1. צפייה מומלצת - נטפליקס: פטרייה פנטסטית https://www.netflix.com/il/title/81183477?s=i&trkid=258593161&vlang=he&clip=8163839


  1. מחקר- טרמלה בצריכה פנימית מגינה מפני קרינת השמש https://pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/37458972/

  2. מחקר היריסיום מגנה מפני ירידה קוגניטיביתhttps://pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/31413233/




BRING THEM HOME!


**מידע באתר זה אינו מיועד לאבחן, לטפל, לרפא או למנוע כל מחלה ואינו מהווה תחליף לייעוץ וטיפול רפואי מגורם מוסמך. נשים בהיריון, נשים מניקות, ילדים, אנשים החולים במחלות כרוניות והנוטלים תרופות מרשם – יש להיוועץ במטפל מוסמך לפני השימוש.

93 צפיות0 תגובות
bottom of page