• נטע

פירות יבשים- מה צריך לדעת

עודכן: 26 בינו׳


פירות יבשים יכולים להוות חטיף בריא ומשביע- אבל רק אם בוחרים נכון.

בחרו פירות יבשים אורגנים שצבעם נוטה לחום. צבעים בוהקים או עשירים מרמזים על תוספות לא בריאות כגון צבעי מאכל וחומרי זיגוג.


בפירות יבשים "רגילים" משתמשים בחומרי שימור כגון גופרית דו חמצנית (סולפיטים), מוסיפים סוכרים או ממתיקים מלאכותיים וכמובן צבעי מאכל.

לכן ההמלצה היא בפירוש ללכת על הגרסה האורגנית, ורצוי כזו שאטומה בשקית למען הסטריליות.


איזה פירות יבשים ניתן לצרוך לא אורגני וללא חשש?

תמרים וחרובים! תהליך הייצור של תמרים יבשים וחרובים לא כולל צבעים, סוכרים וחומרי שימור. בדרך כלל.

איזה פרי יבש חובה שיהיה חום ולא כתום?

משמש מיובש. הגרסה הכתומה עשירה בצע מאכל מסרטן. משמש מיובש איכותי עשיר בברזל, ויטמין K ובטא קרוטן.


איזה פרי יבש כדאי לשטוף לפני האכילה?

צימוקים, לא תאמינו מה יוצא בשטיפה...


עם מה כדאי לשלב פירות יבשים כדי למנוע עליית סוכר בדם?

שקדים ואגוזים לא קלויים ימתנו את עליית הסוכר בדם


חג נטיעות שמח, טעים ובריא!


43 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול